Časté dotazy

Jak mohu kontaktovat Poshio?

Můžete nám poslat e-mail na: poshio.info@gmail.com, kde náš tým zákaznické podpory bude rád pomoci s čímkoli, co budete potřebovat!

Posíláte zásilky do Česka i na Slovensko?

Ano

Můžu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Jelikož se snažíme zpracovávat objednávky co nejrychleji, musíte požádat o jakékoliv změny/zrušení do 12 hodin od objednání. Všechny žádosti po tomto čase budou zamítnuty. Vaše objednávka může být po obdržení vrácena a obdržíte plný refund.

Jaké platební metody přijímáte?

Přijímáme všechny hlavní platební karty (VISA, Mastercard, AMEX) a platby pomocí PayPalu.

Kdy bude zpracována moje objednávka?

Všechny objednávky jsou zpracovávány a odesílány z našeho skladu. Prosím, dejte si dostatečný čas na zpracování vaší objednávky během svátků a sezón prodejů. Zpracováváme objednávky od pondělí do pátku. Objednávky budou zpracovány do 1-3 pracovních dnů od data objednání a odeslány následující den po dni zpracování. Upozorňujeme, že o víkendech nezasíláme.

Jak dlouho potrvá, než obdržím svoji objednávku?

Kvůli vysoké poptávce může být dodání objednávek mezi 1-2 týdny

Jak vrátím zboží?

Prosím, kontaktujte nás zde: poshio.info@gmail.com

Co když zboží, které jsem obdržel(a), je vadné/nesprávné/poškozené?

Prosím, kontaktujte nás, pokud jste obdrželi zboží, které je nesprávné, chybějící a/nebo vadné. Zahrňte, prosím, číslo vaší objednávky, fotografie zboží a veškeré související informace po obdržení vašeho balíčku. Budeme se snažit co nejrychleji vyřešit váš problém