Zásady pro doručování
DOBA ZPRACOVÁNÍ
Prosím, povolte 3-5 pracovních dnů od dne, kdy jste provedli objednávku, pro zpracování. Obdržíte oznámení s číslem sledování, když budou vaše položky odeslány.
Pokud jste do 7 pracovních dnů od objednání neobdrželi oznámení o odeslání, neváhejte nás kontaktovat na poshio.info@gmail.com, a rádi vám poskytneme potřebné informace.
DODACÍ DOBA
Objednávky mohou trvat mezi 7-15 pracovních dnů pro naše výrobky, které jsou dodávány z mezinárodních zdrojů, ačkoli většinou dorazí dříve. Bereme v úvahu možné zpoždění během přepravy nebo celního odbavení, což je bohužel mimo naši kontrolu.
Pokud jste ještě neobdrželi svou objednávku po 4 týdnech, neváhejte nás kontaktovat na poshio.info@gmail.com s číslem vaší objednávky. Budeme kontaktovat naše dodavatele a prošetříme záležitost, abychom pro vás vyřešili případné problémy.
POŠKOZENÉ/ZTRACENÉ POLOŽKY PŘI PŘEPRAVĚ
Jakmile vaše balíčky opustí sklad našeho dodavatele, stávají se majetkem kurýrních společností, které naši dodavatelé vybírají. Jsme zákonně nezodpovědní za ztracené nebo poškozené zboží. Nicméně, pokud váš balíček nedojde v rámci naší stanovené dodací lhůty, nejlepší, co pro vás uděláme, je sledovat a najít balíček. V nejhorším případě bychom vám mohli potenciálně provést vrácení peněz.
Stále pracujeme neúnavně v obtížných podmínkách, takže vás všechny žádáme, abyste byli trpěliví a zacházeli s našimi zaměstnanci zákaznického servisu s úctou a respektem, který si zaslouží. Děkujeme vám za podporu a trpělivost!