Přejít k obsahu

DNES DOPRAVA ZDARMA

Košík

Časté dotazy

 

Jak mohu kontaktovat Poshio?

Můžete nám poslat e-mail na: poshio.info@gmail.com, kde náš tým zákaznické podpory bude rád pomoci s čímkoli, co budete potřebovat!

Posíláte zásilky do Česka i na Slovensko?

Ano

Můžu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Jelikož se snažíme zpracovávat objednávky co nejrychleji, musíte požádat o jakékoliv změny/zrušení do 12 hodin od objednání. Všechny žádosti po tomto čase budou zamítnuty. Vaše objednávka může být po obdržení vrácena a obdržíte plný refund.

Jaké platební metody přijímáte?

Přijímáme všechny hlavní platební karty (VISA, Mastercard, AMEX) a platby pomocí PayPalu.

Kdy bude zpracována moje objednávka?

Všechny objednávky jsou zpracovávány a odesílány z našeho skladu. Prosím, dejte si dostatečný čas na zpracování vaší objednávky během svátků a sezón prodejů. Zpracováváme objednávky od pondělí do pátku. Objednávky budou zpracovány do 1-3 pracovních dnů od data objednání a odeslány následující den po dni zpracování. Upozorňujeme, že o víkendech nezasíláme.

Jak dlouho potrvá, než obdržím svoji objednávku?

Kvůli vysoké poptávce může být dodání objednávek mezi 2-3 týdny

Jak vrátím zboží?

Prosím, kontaktujte nás zde: poshio.info@gmail.com

Co když zboží, které jsem obdržel(a), je vadné/nesprávné/poškozené?

Prosím, kontaktujte nás, pokud jste obdrželi zboží, které je nesprávné, chybějící a/nebo vadné. Zahrňte, prosím, číslo vaší objednávky, fotografie zboží a veškeré související informace po obdržení vašeho balíčku. Budeme se snažit co nejrychleji vyřešit váš problém

Track your order

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas imperdiet nisi eget gravida vestibulum. Ut rutrum facilisis leo, ac vulputate elit consectetur ut. Morbi rhoncus mauris ligula, et pulvinar nulla rhoncus sit amet. Pellentesque a quam id odio malesuada auctor.